Об'єм рекламно-комунікаційного ринку України 2019 і прогноз об'ємів ринку 2020

05.12.2019 17:38
Об'єм рекламно-комунікаційного ринку України 2019 і прогноз об'ємів ринку 2020

Об'єм рекламно-комунікаційного ринку України 2019 і прогноз об'ємів ринку 2020

Радіо реклама 

У 2019 року Радіо ринок показав прогнозований ріст на рівні 24%-25%. Виконати поставлені плани вдалося не тільки завдяки медіа-інфляції, а й завдяки приходу на Радіо цілої низки нових рекламодавців, особливо активними були категорії фарми, e-commerce та мікрокредитування. Крім того, ми побачили позитивні тренди в категорії FMCG, зокрема, коли системні рекламодавці почали активно використовувати радіо для підсилення ТВ-комунікацій.

У 2020 році очікується продовження дії трендів 2019 року і передбачається ріст ринку не менше 15-17%.  Водночас якщо не відбудеться глобальних економічних катаклізмів і економіка України ростиме в межах 3-4%, то можна буде розраховувати на показник росту більше 20%. Рекламодавці все більше покладаються на широкі медіа-мікси, адже в епоху тотального рекламного шуму важливо комунікувати з аудиторією через максимально різні медіа-канали. В той ще час реклама на радіо забезпечує охоплення економічно-активної аудиторії у містах та гарантує один з найвищих ROI через усіх медіа-інструменти.

Більше цікавого тут: https://sostav.ua/publication/obem-reklamno-komunikatsijnogo-rinku-ukrajini-2019-i-prognoz-obemiv-rinku-2020-83739.html

map
Україна, Київ, 01024,
вул. Гетьмана Павла Скоропадського, 3А