Новости

05.12.2019
За підсумками 2019 року ринок медіа реклами виріс на 25%. За прогнозами на 2020 рік зростання збережеться, але темпи росту трохи сповільняться – до +18%
28.11.2019
В рамках регулярної ініціативи команда Kwendi Media Audit консолідувала прогнози медіа-інфляції від експертів ринку. Дані опитування наведені у вигляді середнього значення для кожного медіа із зазначенням мінімальних і максимальних прогнозів рівня інфляції.
04.11.2019
ТОП-5 лідерів у третій хвилі дослідження радіослухання не змінилася. У ній традиційно – Хіт FM, радіо «Пятница», Люкс FM, Radio Rocks та радіо «Шансон».
30.10.2019
Українські радіостанції перевиконують законодавчу норму з мовних квот майже на 20%. Про це повідомили у прес-службі Нацради з питань телебачення і радіомовлення. Там зазначали, що в середньому 53% пісень, які є в ротації на регіональних і місцевих радіостанціях, звучать українською мовою.
01.08.2019
Трійка лідерів у другій хвилі дослідження радіослухання не змінилася – це Хіт FM, Радио Пятница і Люкс FM. Також у п’ятірці міцно закріпили свої позиції Шансон і Radio Rocks. За результатами дослідження, яке проводить на замовлення міжгалузевого індустріального об’єднання «Радіокомітет» дослідницька компанія «Kantar Ukraine», у ТОП-10 рейтингу другої хвилі з’явилося радіо «Мелодія», а в ТОП-10 тижневого охоплення потрапило Relax.
20.06.2019
Лідер незмінний – ХІТ FM. Порівняно із даними останньої хвилі 2018 року, свої позиції у ТОП-10 за показником рейтингу покращили Радіо «П’ятниця», Radio Roks та Ретро FM.
14.05.2019
Накануне Дня Киева, 25 мая, в столице пройдет фестиваль Radioday, который основали студенты радиотехнического факультета КПИ. Большой праздник музыки: любимые треки и музыкальные новинки, которые мы ежедневно слушаем по радио, можно будет увидеть на большой сцене.
07.05.2019
Музыка в рекламе задает восприятие бренда. Она привносит эмоциональный контекст в практически любую информацию. Если бренд представлен музыкой, то она задает настроение, ассоциации. Для эффективного использования музыки в рекламе необходимо знать три вещи: ценности бренда, которые вы хотите донести до потребителя, особенности выбранной музыки и характеристики целевой аудитории. Создание образа бренда на основе эмоций окупается не сразу, но со временем он может превратиться в премиальный, узнаваемый бренд.
22.04.2019
Совместное использование наружной рекламы и радио изучается по всему миру. Комбинация наружной рекламы и радио позволила рекламодателям использовать сплит двух традиционных медиа для создания лучшего потребительского опыта своих клиентов.
18.04.2019
Радио - наш неизменный помощник в эффективном планировании рекламной кампании: самый эмоциональный, гибкий и надежный. На работе, и дома, в машине и торговом центре - радио - неизменный тренд. Реклама на радио - инвестиция в продукт и настроение.
map
Украина, 01033, Киев
ул. Жилянская, 31, 6 этаж,
БЦ «Capital Hall»